31. jan. 2011

Nytt kamera

Endelig! 
Etter jeg har ønsket meg et i flere år kjøpte jeg meg et speilreflekskamera!
Nærmere beskrevet et Nikon D3100. Jeg er helt forelsket i det og derfor vil det bli litt bedre bilder fremover. Må bare skjønne hvordan jeg legger de over på macen.

Var forresten på gave & interiør messa i går. Det var utrolig gøy og så utrolig masse fint og spennende.
Det blir et innlegg i morgen med masse bilder derfra og hva som kommer til å befinne seg i butikker fremover. Gleder meg virkelig til neste messe, tror det blir smaksmessa nå til neste uke. Er så helig å har en jobb der jeg kan få oppleve slike ting. Har fått vite at smaksmessen er slik at man ruller seg ut gjennom dørene! Can`t wait! Desutten er det veldig gøy å ta bilder av mat da.

- Alida 

2 kommentarer:

  1. Du MÅ skrive innlegg fra messa snart :D! Pluss at jeg gleder meg til neste messe <3

    SvarSlett
  2. Skal gjøre det nu :P Jeg også! innkjøpere vettu!

    SvarSlett