2. jan. 2011

DIY

Jeg er veldig glad i å lage ting selv, men jeg får desverre sjelden tid til å gjøre så mye som jeg ønsker. Da er det perfekt at det finnes hundrevis av kreative og flinke bloggere der ute, som jeg bare kan nyte. Dette gjorde jeg i går nemlig, og her har jeg samlet noen av de prosjektene jeg likte aller best!


Små, søte notatbøker. Personlig har jeg alltid hatt en ting for notatbøker. Jeg skriver dem ofte i hjel, men det er jo bare koselig. Har egentlig hjertet mitt hos Moleskine, men jeg synes allikevel disse var utrolig nydelige! Perfekte gaver også.  Hvordan du lager dem, kan du lese her



Ah, disse falt jeg fullstendig for! Krukker med alt det tørre du trenger til å lage cookies! Supersøt ting å gi bort til en du er glad i.  Hvordan du lager dette finner du her.



Mygglys! Perfekt for laaaaange sommerkvelder med irriterende mygg. Kanskje lurt og ta med om du skal besøke noen på sommeren, så har du en grunn for å være der ekstra lenge. Oppskriften på dette finner du her.

Fant egentlig en oppskrift på en annen veldig søt ting, men den kan desverre ikke legges ut her, ettersom jeg skal gi det bort i gave til Emma som har bursdag om ikke så veldig lenge! Hadde tenkt til å begynne i dag, men jeg hadde ikke tingene som skulle til. Jeg får ta det til helga!

Ha en fin søndag!
-Emilie


3 kommentarer:

  1. mye fint, alltid morsomt med ting man langer selv! :D

    SvarSlett
  2. Er morsomt å lage ting selv, men får heller aldri tid! Fine forslag :D

    SvarSlett
  3. Nå klør jeg i fingrene etter å lage noe! Fine idéer :-D

    SvarSlett