29. jan. 2011

Don't you worry



Fantastiske og spreke bilder som vi tok til portrettoppgaven vår på skolen. Jeg lekte modell for Emma, og Jørgen slang seg med i siste liten. Som dere kan se av det øverste bildet var det viktig med bare skuldre!

På morgenen i dag var jeg så nervøs at jeg holdt på å spy. Er ikke så deilig når det føles ut som du har 127045 sommerfugler i magen og alle ønsker å evakuere på en gang. Så tenkte jeg litt over saken, og fant ut at det egentlig ikke var noe å grue seg til.  Der fikk jeg rett faktisk. Jeg endte opp med å snakke i 4,5 time på café! Hadde egentlig forberedt meg på et par timer i forveien, men de timene fløy så fort unna at det egentlig føltes ut som en halvtime, og det er jo bra. Tror jeg. Eller så vet jeg.  Ja, jeg vet.

I morgen skal Alida og jeg til Lillestrøm på messe. Gleder meg masse! Blir spennende og se på alle utstillingene. Kameraene skal selvfølgelig være med, så det blir nok et lite innlegg om det.

Håper alle har hatt en fin dag og fortsetter med å ha en særdeles fin helg.
-Emilie and the butterflies

5 kommentarer:

  1. Likte bilde-stilen din! :p
    sv;
    hehe, trening gjør mester! :)

    SvarSlett
  2. Kos dere på messe! Gleder meg til å se bilder :D

    SvarSlett
  3. aww du er så pen! :D må si både du og jørgen ser smashing ut med nakne skuldre! ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar! :)
    Helt eniig, den er altfor lang i norge, særlig i innlandet. Fine bilder, kos deg på messe!

    SvarSlett