14. jan. 2011

Fredag og frihelg

I dag er det fredag og takk Gud for det!
Har vært en særs lang uke, med prøver, innleveringer osv.
Nå trenger man ikke tenke på det!
DET ER HELG!

Klassen min og jeg er veldig heldige med vår timeplan.

Mandag
Design og arkitektur
Tysk
Norsk

Tirsdag
Norsk
Gym
Psykologi

Onsdag
Matte
Historie
Psykologi

Torsdag
Tysk
Visuelle kunstfag

Fredag
Samfunnsfag
Geografi

Fredag og tirsdag slutter vi også tidlig (14.00 og 12.20).
I dag var også den siste dagen som telte i det første terminet. 
Nytt termin med blanke ark.

Ingrid - Meg - Marte
<3


Denne helgen skal jeg bare slappe av og være med venner.
I kveld skal jeg ut med Ingrid (www.ingrid-jacobsen.blogspot.com)
I morgen en tur til en venninne jeg jobber med og 
på søndag blir det forhåpentligvis en treningsøkt om jeg orker.
Har begynt å trene på Gymbox, og er veldig fornøyd så langt!

Håper alle får en flott helg <3
- Alida



3 kommentarer: