9. jan. 2011

Merde


Jeg er så lei meg. Ord er meningsløse. Hater mennesker og deres ubetydelige drittproblemer. Fuck dem. Kjære ubetydelige dager som bare forsvinner, men som egentlig er ganske ålreite allikevel...
Kom tilbake. Jeg vil tilbake. Tilbake til den ålreite tiden jeg bare lot slippe unna uten så mye som en tanke. A change is gonna come, sa Sam. Han hadde rett. Det gjorde det. Er det ikke nok snart? Jeg klarer ikke å være positiv og smile til enhver tid jeg heller. En gang får det være nok. Det finnes grenser for hvor mye man skal kunne tåle. Enn så lenge klarer jeg å ikle meg et smil og late som jeg har det bra, men det stopper en gang for meg også... Krigen har begynt.

-Emilie




5 kommentarer:

  1. Sv; ja, de er veldig deilige! veldig fin blogg du har, digger bildene dine :D

    SvarSlett
  2. sv: ja, det er helt ufattelig...Nei, vi skal nok heller ikke forstå.

    SvarSlett
  3. SV; Hehe ja, det er jo det :D

    Stilig bilde! :D:D

    SvarSlett