21. jan. 2011

Speed of Sound

Bilde herfra

Akkurat nå sitter jeg på jobben til Alida og lærer meg å like kaffe. Egentlig skulle jeg trene, men så ble det en liten endring i planene. Å lære og like kaffe er jo på en måte trening det også. Eller? Før jeg dro hit var jeg innom byen og kjøpte shortsen som du kan se på bildet over. Kjenner jeg elsker den pittelitt allerede. Dessuten har jeg hatt den samme sangen på hjernen i to uker nå. Speed of Sound av Coldplay. Det begynner å bli litt irriterende. Vi har vel alle vært der. Pluss alt dette, så er det ball på gamle ungdomsskolen min i dag! Gjett hvem som har lyst til å ta seg en tur...

Ha en fin fredag!
-Emilie

4 kommentarer:

  1. tinesandin.blogg.no21. januar 2011 kl. 14:22

    nice;D<3!

    SvarSlett
  2. Hun har kikkelig bra stil! og shortsen er kjempe fin!! :D var bare en igjen når jeg var innom etter deg, i L. så tror du var heldig der! :P

    SvarSlett
  3. Ja, det har hun :) Jeg vet! Kjøpte den siste i xs, den var kanskje litt liten, men det går :P Det hang en i vinduet også, men jeg vet ikke hvilken str. det var.

    SvarSlett
  4. åh, den shortsen var bare dritrå!

    SvarSlett