18. jan. 2011

New Hampshire - Live free or die

Som nevnt tidligere ville jeg skrive et innlegg om staten jeg så veldig snart skal besøke, New Hampshire.
Det var også i denne staten jeg bodde i da jeg var liten.

New Hampshire er en liten stat som ligger på østkysten til Usa, rundt 6 timer med bil fra New York og 2 timer fra Boston. Reiseruten for denne gangen blir Gøteborg - Amsterdam - Boston, reisen blir på omlag 8 - 10 timer, men det gjør ingen ting. Flyreisen er på en måte litt av turen. Denne gangen er det jeg og mamma som skal på jentetur til Usa. Vi skal besøke venner og familie, og ikke minst SHOPPE! Det er noe av det jeg gleder meg mest til (kan vel allerede garantere overvekt i kofferten på hjemveien) <3
Shopping i Usa kan ikke sammenlignes på noen måte med den som eksisterer i Norge. 

Sist gang jeg var i Usa dro jeg alene, var der i seks uker (sommeren 2009), reiste både i øst og vest. Fikk rett og slett minner for resten av livet. Her er bilder fra forrige tur:




































- Alida

5 kommentarer:

  1. Masse fine bilder! Du er heldig! <3

    SvarSlett
  2. Takk og ja <3 Gleder meg syyyykt! :D

    SvarSlett
  3. Så koselig det ser ut, Alida :) Det blir sikkert en perfekt tur!

    SvarSlett
  4. Ida; ja, føler meg utrolig heldig. Er så gøy å være der og lærer så masse! :)

    Emilie; Ja, håper og tror det! <3

    SvarSlett