14. jan. 2011

Happiness




På skolen til neste uke begynner vi med en ny oppgave i visuelle kunstfag som handler om å male et portrett som uttrykker en stemning eller følelse. Så da har jeg lett og lett og lett og lett etter inspirasjonsbilder. Her er noen av dem jeg fant som jeg synes uttrykker lykke. Dessuten tenkte jeg over når jeg føler meg mest lykkelig. Egentlig, sånn moralsk sett, burde jeg vel si at jeg er lykkeligst når jeg er sammen med de jeg er glad i, men jeg tror faktisk å sitte i bil eller buss tar førsteplassen med noen få millimeter. Jeg kan ikke tenke meg noe mer befriende enn å sitte i en bil og bare la tankene vandre til verdens ytterpunkter og tilbake igjen. Ja, jeg er rar. Ellers er jeg stort sett ganske lykkelig hele tiden da. Uansett så kommer jeg nok ikke til å velge lykke i denne oppgaven. Jeg er ikke så glad i farger, så da blir det nok noe litt mer grått og trist. Det er da jeg liker meg aller best.

Ha en fin fredagskveld
-Emilie

3 kommentarer:

  1. Sv: Tusen takk! Da er vi to, er så glad eg fant den i dag i akkurat min størrelse :D

    Likte bildene, viste virkelig lykke!

    SvarSlett
  2. Uh, så spennende! :D og du er ikke rar, fordi jeg er akkurat lik selv når det kommer til å sitte i bil/buss :D

    SvarSlett
  3. Godt jeg ikke er alene, Ida. Var det derfor du sa: "Det gjør ikke meg noe å kjøre 4 timer i tog..."? :D

    SvarSlett