19. jan. 2011

Kulltegning


Mit tegning i kull

Meg (Alida) som tegner!


En oppgave vi hadde første termin (og bra var det, karakteren vi fikk teller ikke i andre termin og derfor ikke en like stor del av standpunktskarakteren som vi får i slutten av året) var å tegne et gipshode med kull i et stort format. Vi skulle også ha en prosess der vi skulle lage gipshodet i stilen analytisk og silisert (noe som var veldig gøy, tror kanskje jeg brukte litt vel lang tid på det). Selve hovedtegningen i A2 skulle være realistisk. Har ingen bilder av min prosess nå, men oppdaterer innlegget da jeg får de tilbake!

- Alida

2 kommentarer:

  1. Du er så flink, Alida <3

    SvarSlett
  2. Takk :) Ser jo helt klart hva som er helt f**k med den nå, jeg zoomet ut, men levert er levert :P <3

    SvarSlett