12. jan. 2011

Oh, you're so naive ..

Sommer! Jeg savner sommer.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening med Ingrid og Alida! Tror jeg snakker for alle tre når jeg sier at det tok på. Det var uansett utrolig gøy da! Kjenner det er en stund siden jeg trente sist, for å si det mildt. Er ikke i så god form som jeg var på bildet over i hvert fall. Men jeg kan da ingenting for at jeg er født med dårlige gener og har bein som til og med kiropraktoren min hater. Jaja, jeg er på vei tilbake i hvert fall!

Dessuten har jeg møtt en venninne av meg i kveld som jeg har savnet veldig. Fikk kanskje verdens beste klem! Den var i hvert fall varm, ettersom hodet mitt kokte etter treningen, haha.

Ha en fin kveld!
-Emilie

3 kommentarer:

  1. Jeg savner sommer jeg også, vil ha det NÅ!
    Treningen tok på som f***..haha, lykke til til oss i morgen sier jeg!
    Jeg kan nærmest garntere at jeg kommer til å åle meg i trappene :P
    <3

    SvarSlett
  2. haha, ja treningen tok på! men var veldig deilig når vi var ferdige, følte vi hadde jobbet bra! :D

    SvarSlett
  3. Enig i det, må jeg si :) Nå blir vi spreke vettu!

    SvarSlett