19. jan. 2011

Lei.no


Ah, nå er jeg så lei med å ta det med ro. Det er nesten ingenting jeg har mer lyst til enn å bare løpe en god og lang joggetur. Jeg har ikke jogget ordentelig siden begynnelsen av august 2010, og det er lang tid. I tilegg at jeg i to måneder var under ekstrem hvile, som kiropraktoren min kalte det. Nå er jeg heldig om jeg klarer 500 meter uten at det føles ut som noen kapper av meg beina med små, spisse knivstikk. Beinhinnebetennelse og plantar fascitt kan gå og skyte seg selv. Det mener jeg virkelig. Det er svært få mennesker i verden jeg unner å ha det, men det er nok et par som har gjort seg kvalifisert (eheee)

-Emilie

3 kommentarer:

  1. SV: Tusen takk:) Huff da,ikke noe særlig. Var syk jeg også,hadde faktisk feber den kvelden og lå i influensa 14 dager etterpå:/ Unner deg virkelig ikke en slik sykdom,det hørtes bare fælt ut! Ønsker deg god bedring og lykke til<3

    SvarSlett
  2. Liker ikke de bena dine altså :(
    Hvem skal jeg tvinge med på trening da? Vil jo ikke du skal ha det så vondt!

    <3

    SvarSlett
  3. Vero: Tusen takk! Det er ganske fælt, men jeg SKAL bli bra :)

    Alida: Jeg liker dem ikke jeg heller. Det er bare å tvinge meg med vettu. Selv om beina ikke fungerer har jeg jo fortsatt mye kropp å trene ;)

    <3

    SvarSlett