1. feb. 2011

Messe!

Søndag som var befant Emilie og jeg oss på en gave & interiørmesse i Oslo (Lillestrøm). Det var nokså mye større enn forventet og utstillingene var flotte. Denne messen er to ganger årlig, og håper jeg kommer meg dit neste gang også!

Vi tok toget til Oslo klokka 11.37 og deretter videre til Lillestrøm. Egentlig er jeg ikke særlig glad i offentlig transport, med unntak av tog. Jeg liker å reise med tog! Det er så utrolig fredelig og man møter så mange flotte mennesker. Vi var på messen i omlag 4 timer, tiden flydde ekstremt fort.

På gave og interiør messen er det mange forskjellige firmaer som stiller ut sine produkter og driver "networking". På denne messen var det leker, klær, smykker, matvarer, hobbygjenstander og hageartikkler som ble stilt ut.



























Emilie og jeg var heldige og fikk diverse ting som gaver (bok, kslendere, lydbøker osv.).
Dette var en perfekt måte å bruke søndagen sin på!
Neste uke satser jeg på at vi kommer oss på spismessa, gleder meg sykt.

- Alida

4 kommentarer: