26. feb. 2011

Du er liksom veldig psykolog du.


Kryssende stier i Onsøy. Et meget poetisk bilde.


Her demonstrerer jeg hvordan jeg vil lese William Shakespeares sonetter, som jeg var så flink og kjøpte her om dagen (mest fordi jeg vil framstå som smart på bussen og evt. busstoppet, haha)


Og så smiler vi litt.


Her har dere søta sjæl, som jeg er så heldig og ha som nabo. Tenk dere det da! Tenk å ha søta sjæl som nabo. Nå ble dere nok grønne av misunnelse.  

What to say? Neida, jeg har masse å si! På onsdag var jeg ute og tok bilder med Susanne (søta sjæl) og det var så utrolig nydelig vær. Det var desverre ganske kaldt, så vi måtte gi oss etter en stund, men det var gøy så lenge det varte. Senere dro vi til byen og tok en milkshake og en kaffe på Verdensspeilet (unnskyld, Alida <3), og det var selvfølgelig utrolig koselig. Etter det dro vi hjem til meg og så på en film før vi tok kvelden begge to. En perfekt vinterferiedag der altså. Det er så deilig og bare ta ting litt som det kommer.

I kveld har jeg vært på Verdensspeilet (unnskyld, Alida <3) og kino med EFK og vi så "Kongens Tale". Den anbefales altså! Veldig interessant og ikke minst veldig lærerik og pittelitt avansert. Akkurat som jeg liker det. Dessuten ble jeg lovet noe skikkelig spennende, som jeg gleder meg en hel del til, men det trenger ikke alle å vite. Så det holder jeg for meg selv.

Håper alle får en kjempefin helg! (Btw, fant nettopp ut at det er "Say Yes to the Dress" på TLC, elsker brudekjoler!)

-Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar