11. feb. 2011

Glemmer regninger og drar på handletur...

I dag var planen egentlig å dra til Oslo på smaksmesse, MEN det ble det ikke noe av. Jobbet fra 12.00 til 14.00 istedenfor og deretter dro jeg og Emilie på en liten handletur. Meningen var å finne en gave til Emma som skal feire brusdagen sin i morgen (tror det blir veldig hyggelig). Btw, fant en gave også. Ble fornøyd. Håper Emma blir det også, skal pakkes inn etterpå.

Poenget var egentlig (selv om jeg skulle spare og bruke de få kronene jeg har igjen på regninger) å kjøpe gave, men så fant jeg så utrolig nydelig kjole. Jeg vet! Jeg er litt for glad i å shoppe, kommer til å stryke med etter 10 dager i Usa og virkelig trenge en ferie etter ferien...
Kjolen er fra Noa Noa og i en veldig sar og dus lillafarge! Empirewaist og tyll, ja egentlig en utrolig prinsesse-kjole (Noen som skal feire prinsessebursdag snart?). Egentlig er det normalt stropper på den, men syntes den var veldig fin uten også.




Uken som kommer er det også OFW (OsloFashionWeek) gleder meg vilt, skal på little cupcakes av Fam Ivor, Laila Hafzi og iiS by Norway. Har tidligere vært på Laila Hafzi og det var et fantastisk show, med innslag av balettdans og gamel romersk draperte kjoler.
Nå må jeg rydde litt i leiligheten min, før jeg senere skal på "Black swan" med Emilie.
Kos dere i helgen!

- Alida

3 kommentarer: