15. feb. 2011

Hold on to your kite





Som vi har skrevet om før, så jobber vi med en portrettoppgave på skolen. Her ser dere begynnelsen på mitt prosjekt. Det er ikke i nærheten av å være ferdig, men har i hvert fall fått gjort unna litt av pirkearbeidet i dag. Nemlig å lime fast alle avisbitene. Kanskje litt unødvendig sier noen, ettersom jeg kommer til å male over dem uansett. Jeg har i hvert fall en plan, og håper det blir bra til slutt.

I dag har Alida, Emma (hun som jeg portretterer faktisk!) og jeg jobbet litt med en arkitekturoppgave etter skolen. Følte jeg fikk til mye mer enn vanlig, og satser på at det skal bli ganske ålreit til slutt. I morgen har vi et ganske spennende opplegg med franskklassen. Vi skal blant annet holde presentasjon for fire lærere, 15 av skolens viktigste ledere samt rektor. Etter det skal vi spise et fransk måltid bestående av fire retter, og jeg skal holde "åpningstalen". Gruer meg litt, men jeg tror nok det skal gå bra. De kan heldigvis ikke fransk!

-Emilie

2 kommentarer: