3. feb. 2011

Cupcakes à la Cherry Garcia





Mandag fikk jeg utrolig lyst til å bake cupcakes, det er så gøy!
Fikk litt inspirasjon fra Ben & Jerrys og lagde derfor kirsebær-cupcakes med hvit- og lys sjokoladekrem.
Oj, det ble en veldig lang matsetning.

Skal legge ut oppskriften senere, slik at de som vil kan prøve den ut. Bruker vanligvis bare oppskriften som en guide og så følger jeg den slik det passer meg. Ofte blir det bra, men det har også hendt at det har gått rett vest. Hehe..

Har du noen ønske-smaker til cupcakes?

- Alida

10 kommentarer:

  1. Namnam <3 Where to start, haha. Neida. Hadde vært spennende med noe mer bær kanskje :D

    SvarSlett
  2. YUM :) Flink du!!

    SvarSlett
  3. Ønske-smaker: sjokolade-bringebær & sjokolade-karamell :)

    SvarSlett
  4. mmm... ser KJEMPE godt ut! :D Gleder meg til de du skal bake til bursdagen vår! :P
    Jeg er veldig glad i sjokolade så ønske-smaken må være sjokoladesmak, med sjokoladekrem og sjokoladesaus inni og sjokoladebiter... du skjønner poenget ;P

    SvarSlett
  5. Åh, så mange bra forslag! Dette må jeg prøve ut :) Gleder meg masse til bursdags-baking!
    Og sjokolade tar vel plass nr.1 hos meg også ;)

    SvarSlett
  6. Ønske-smak: sjokolade(brownies)muffins med store sjokoladebiter og masssse sjokolade glasur!! Gleder meg til å smake den:D

    SvarSlett
  7. Hehe, ja! Får håpe de smaker godt da ;P

    SvarSlett
  8. nam nam nam, det så døøøds godt ut !

    SvarSlett