20. feb. 2011

Søndagstur i solskinnet



I dag har jeg vært på skitur med familien min og det var riktig så fint. Må betale prisen i kveld med et par bein som verker som bare det, men jeg må nok si at det var verdt det uansett. Senere var jeg i bursdag til tantebarnet mitt som har rukket å bli 7 år allerede! Verdens beste nevø. Dessuten gleder jeg meg veldig til ferie nå, til tross for at jeg har blitt syk. Nå har jeg i hvert fall tid til å bli frisk før ferien begynner igjen. Feber er ikke gøy i det hele tatt. Har snakket med min EFKi kveld også, og det var svært så hyggelig!

Håper alle får en fin vinterferie, evt. en fin jobbuke!
-Emilie

2 kommentarer:

  1. Oj, var jo mye snø jo! Håper beina blir bedre. Jeg skal teste ut høye hæler i New York. Kan jo håpe på ikke Fucka bein, men sånn går det når man bare kjøper det ;p Hihi <3 god vinterFERIE til deg også.

    SvarSlett
  2. Mhm :) Får vel satse på det vel! Må jo være klar til å danse i bursdagen din i hvert fall :D Haha, be careful! Gleder meg til å se alt det fine du har kjøpt. Haha, takk :D Kos deg videre på tur <3

    SvarSlett