5. mars 2011

Happy Birthday!






Nå skal jeg gjøre deg flau.

"Happy birtday to you,
happy birthday to yoooou.
Happy birthday,
dear Alidaaa.
HAPPY BIRTHDAY TO YOOOOOU!"

Nå latet jeg som om jeg sto ved siden av deg og sang så høyt jeg bare kunne. Det var på den måten jeg gjorde deg flau, men vet desverre ikke om det funket. En fugl hvisket meg i øret og sa det var tanken som telte. Uansett må jeg ønske deg masse, masse gratulerer med 18 års-dagen! Gleder meg utrolig mye til å feire den med masse fine folk og andre mennesker i kveld/natt. Og så må jeg bare få si at jeg elsker de der skikkelig interne samtalene våre som ofte inkluderer skjerfmenn, legemenn, blunkemenn, osv. og sånn skikkelig innviklede samtaler om menneskers atferd i forhold til Freuds teorier om menneskers kognitive utvikling. Ja, du skjønner nok. Og så ironien da. Må ikke glemme all ironien. Det er så herlig og leke smart med deg! Pluss at jeg liker og være perfeksjonist med deg, men det leker jeg ikke, det er noe jeg er, haha. Can't help it.

 Håper du får en fantastisk dag du sent vil glemme (haha, skal ta masse bilder jeg. sånn for sikkerhets skyld )
Glad i deg <3

Stor klem fra Emilie



1 kommentar:

  1. Øy den andre komentaren min her er borte :( Jaja.
    Tusen takk for nydelig innlegg, glad lørdagen ble bra! Masse bilder, har ikke glemt noe (tror jeg ;P). Elsker interne samtaler, haha! Internhumor<3
    Glad i deg også <3

    SvarSlett