18. mars 2011

Liste liksom.

Greit, jeg kjeder meg og er lei meg og sliten i kveld. Og siden skriving er terapi for meg, så tenkte jeg at jeg kunne fylle ut den samme listen som søte Mariell på hjartesmil (en av mine favorittblogger!) gjorde denne uken. I tillegg så legger jeg med litt fantastiske bilder fra weheartit.


Ti favoritter
Farge: Blå. Rett og slett fordi det er så rent på en måte, og fungerer uansett hva man skal ha det til. I'm blue, baby.
Mat: Min søsters spis-til-du-dør-gryte eller min thaisuppe. Ellers er jeg veldig glad i Alida sine cupcakes (<3)
Musikk: Coldplay, The Killers, Tommy Tokyo, Navigators, MIKA, Muse, Foo Figthers, Rasmus Seebach, The Kooks, Yiuruma, Mozart, Bach, Vivaldi, Dúné and the list goes on and on and on and on.
Film: Kick-Ass og Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulin
Bok: Menneskehavn av John Ajvide Lindqvist
By: Cardiff
Smak på is: Bringebæris fra Svaneke Ismejeri. OMG, finnes ikke noe bedre i hele verden. Tenk på det! Verdens beste is blir laget på en pitteliten øy i den STORE verden.
Dag i uka: Uten tvil fredag. Kort skoledag, kaffetilvenning på Syversen og en sen kveld.
Årstid: Vår/Sommer



Ni akkurat nå
Humør: Trist
Smak: Eplecider
Klær: Graphic kjole med passende strømpebukser
Lyd: Rasmus Seebach. Lidt i fem og Natteravn.
Neglelakk: Betty Blue fra No7.
Tid: 22.31
 Irritasjonsobjekt: Harald Rønnebergs dårlige engelsk.
Tidsfordriv: Senkveld ftw!


Seks har du nokon gong
Vært forelsket i en nær venn: Nei, ikke så vidt jeg vet.
Brutt loven: Ja.
Blitt arrestert: Nei.
Badet naken: Nei.
Vært på tv: Jepp. Follo FK og FFK i fjor sommer på NRK. Smarte Emilie satt seg rett bak kameraet og ble filmet hver gang det ble mål og andre pauser. Og det var det jo en del av.
Kysset noen du ikke kjenner: Ja.


Tre personer

Du kan fortelle alt til:
Alida, Emma og Susanne
Du liker: Petter Northug, Chris Martin og bestemor 
Du ikke liker: Bettan, HJ og H. 



To valg


Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller høst: Uten tvil så velger jeg vår.

-Emilie

3 kommentarer:

  1. Håper du føler deg bedre nå, jenta mi!
    Åh, du er vel nydelig <3

    SvarSlett
  2. Takk, føler meg mye bedre!
    Du er ikke så verst selv, søta <3

    SvarSlett
  3. Du er ikke serlig diskrè når du skrive hvem du ikke liker, de fleste skjønner at det er hans jonas og hedda..

    SvarSlett