6. mars 2011

Party!


Martyna og bursdagsbarnet


Emma og Erika (og hennes gode venn, Captain Morgan)


Meg selv og Emma med hjemmelagde masker


Jørgen, Kristine, Marte, Marie og Lars


Jørgen og Mikael


Emma og Kristina på dansegulvet

Åh, gårsdagen/kvelden/natten var helt fantastisk! Det gikk vel mest i dansing og beundring av søte, fulle mennesker. Veldig bra musikk var det også. Det var jo helt umulig og sitte stille til tider. Hadde et par fryktelig møkkete føtter da jeg kom hjem, ettersom jeg måtte kaste skoa utover kvelden. Perfekt party, Alida. I dag ligger jeg på sofaen med et par vonde bein, hals og feber, men det var så sinnsykt verdt det. Nå har jeg i hvert fall en god grunn til å ligge på sofaen og se hele femmila.Go Northug!  Perfekt timing. Så blir det en liten tur uti snøen i ettermiddag, tror jeg. Mer ski. I like it.

Håper alle har hatt en fin helg!
-Emilie

2 kommentarer:

  1. Så bra du likte det! :D
    Det var så gøy å danse <3
    Maskene dere hadde lagt var også helt fantastiske <3

    SvarSlett
  2. Var en veldig bra fest Alida! :D <3 MAsse fine masker også!

    SvarSlett