22. mars 2011

Hurra for Emilie

I dag (altså den 22.03.93) har Emilie bursdag, og dette må feires!
Vil først og fremst gratulere deg ordentlig med dagen *Hopper opp i senga og vekker deg med en stor klem*! Tenk at du endelig er 18 år (og jeg også). Nå er det faktisk INGENTING som kan nekte oss noe, selv om tanken på det er en smule skummel. Hehe.. 

Gleder meg til et år fylt med minner, opplevelser og rare interne vitser (som ingen skjønner)!
Dette skal bli et år som vi aldri skal glemme, uansett hvor mye alzheimers og demens vi får når vi blir tvangsinnlagt på gamlehjem! Gleder meg til sene kvelder, mye dansing, konserter, shopping, langrenn (Har faktisk ikke fortrengt at jeg lovet deg det! Hehe, men vet om en veldig fin rute som ikke er særlig lang, mer sånn kosetur <3) og selvfølgelig snakk og tøys. Elsker hvordan vi har vårt eget systmen på samtaler om mennesker osv. :P hehe!

Nå ca så *synger* jeg bursdagssangen for deg. På fransk! Du skal være glad dette kun er på liksom, ellers hadde du vært døv og fått en motsatt oppfattning av fransk, er jeg redd ;)


Nous te souhaitons un joyeux anniversaire
Nos voeux de bonheur profonds et sincères
Beaucoup d'amour et une santé de fer
Un joyeux anniversaire

Nous te souhaitons un joyeux anniversaire
Pour que t'aies tout bon pour l'année entière
La réussite et la joie que tu espères
Un joyeux anniversaire


(Håper denne teksten stemmer noe overens) :)

Til slutt, qoute of today;
"A friendship is a soul, divided into two bodies" - Aristotles eller no tror jeg!


Håper dagen blir akkuratt slik du ønsker, glad i deg.


2 kommentarer:

  1. Åh, du er vel vakker vel! Året kommer til å bli helt fantastisk. Tenk på alle de gangene vi kommer til å ha vondt i beina fordi vi har danset så alt for mye (men det gjør da ingenting)Gleder meg veldig til langrennstur også. Er spent på å se på stilen din, haha :P Tusen takk for det fantastiske innlegget, lunsjen og kaffen. Glad i deg også <3

    SvarSlett
  2. Litt sent* men gratulerer med dagen Emilie! :D Heldig du er som fikk et så fint innlegg:P
    Tenker meg at du ikke har tatt denne franske bursdagssangen ut av eget hode Alida x) haha

    SvarSlett